Condiții generale

Aceste Reguli se aplică tuturor Produselor comandate de Client indicate pe Site, în legătură cu Comenzile prin vânzare la distanță, precum și prin vânzările cu amănuntul în alte moduri prevăzute de legile aplicabile ale Republicii Moldova. Atunci când comandă mărfuri prin magazinul online, Clientul este de acord cu Termenii și condițiile prezentate mai jos.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste Condiții, în legătură cu care Clientul se angajează să monitorizeze periodic modificările aduse Termenilor.

Clientul este de acord cu Termenii prin apăsarea butonului “Confirmare comandă” în ultima etapă a plasării unei comenzi pe Site sau prin plasarea unei comenzi prin telefon prin intermediul operatorului, furnizând datele necesare pentru plasarea comenzii.

Termenii de executare a comenzii

Сomandă poate fi plasată în următoarele moduri:

  • comanda independentă pe site;
  • comandarea independentă prin aplicații mobile, alte servicii, aplicații și agregatoare de comenzi;
  • plasarea unei comenzi prin telefon printr-un operator Call Center.

La plasarea unei comenzi, Clientul trebuie să indice următoarele informații:

  • Oraș;
  • Prenume;
  • Telefon mobil;
  • Adresa de livrare (stradă, casă, scară, etaj, apartament).

Pentru a efectua o comandă prin telefon, trebuie să apelați numărul de telefon indicat pe site-ul web, iar operatorii centrelor de apel vor informa clientul asupra sortimentului și vor face o comandă.

Toate materialele informaționale prezentate pe site sunt destinate doar referinței și nu pot transmite în totalitate informații fiabile despre proprietățile și caracteristicile mărfurilor, inclusiv culorile, dimensiunile și formele. Dacă Clientul are întrebări cu privire la proprietățile și caracteristicile Bunurilor, înainte de a efectua Comanda, acesta trebuie să contacteze Vânzătorul.

Dacă este imposibilă contactarea Clientului pentru a confirma Comanda sau pentru a clarifica condițiile esențiale de livrare, comanda este considerată anulată și nu este transferată la pregătire.

 

Momentul încheierii contractului

Acceptând Termenii și condițiile, Clientul întreprinde acțiuni pentru încheierea unui contract preliminar de vânzare-cumpărare. Acțiunile enumerate mai jos și angajate de părți confirmă încheierea contractului preliminar:

  • Faptul de a primi o sumă de bani pentru o comandă plasată de Client;
  • Faptul de a transfera Bunurile către curier pentru livrare la adresa specificată;
  • Faptul Clientului care face Comanda;
  • Momentul încheierii contractului principal pentru vânzarea cu amănuntul a mărfurilor este momentul transferului mărfii comandate către client (destinatarul comenzii) și transferul simultan cu mărfurile unui numerar sau bon de vânzare sau alt document care confirmă plata mărfii.

Livrarea 

Timpul de efectuare a livrării este indicat pe Pagina Principală a site-ului. Livrarea se efectuează în aproximativ 60 minute. Datele exacte cu privire la ora de livrare sunt furnizate de operator la plasarea sau confirmarea comenzii (dacă clientul a plasat comanda prin intermediul site-ului web). Condițiile desfășurate sunt prezentate pe pagina de Livrare.

 

Primirea comenzii

La primirea comenzii, clientul verifică independent completitatea și calitatea mărfurilor. Dacă nu există reclamații cu privire la Bunurile primite, plătiți angajatului Serviciului de Livrare costul comenzii (în caz că ați ales să achitați la livrare) și primiți o încasare în numerar sau bunuri, dacă nu au fost achitate mai devreme.

Vânzătorul va face toate eforturile pentru a respecta datele de livrare indicate pe Site, cu toate acestea, întârzierile la livrare sunt posibile din cauza circumstanțelor neprevăzute care nu au avut loc din vina Vânzătorului. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare accidentală a Bunurilor trece clientului din momentul transferului comenzii către acesta.

În cazul neprezentării Comenzii, Vânzătorul va rambursa Clientului costul Comenzii plătite de către Client după ce va primit confirmarea pierderii Comenzii de la Serviciul de Livrare. În momentul livrării, Comanda este predată Clientului sau persoanei desemnate ca Beneficiar a Comenzii. În absența Clientului sau a Destinatarului indicat de acesta la locul livrării, Comanda este înmânată persoanei care a prezentat documentul care confirmă plasarea sau plata Comenzii.

Pentru a evita cazurile de fraudă, la livrarea Comenzii preplătite, persoana care livrează Comanda are dreptul să solicite un document de identitate al Destinatarului, precum și să indice tipul și numărul documentului furnizat de Destinatar la primirea pentru Comanda. Vânzătorul garantează confidențialitatea și protecția informațiilor personale ale Beneficiarului.

 

Plata bunurilor

Prețul mărfurilor este indicat pe Site. În cazul indicării incorecte a prețului mărfii comandate de către Client, Vânzătorul îl informează Clientul cât mai curând posibil să confirme Comanda la prețul corectat sau să anuleze Comanda. Dacă este imposibil să contactați Clientul, această Comandă este considerată anulată. În cazul în care Comanda a fost plătită, Vânzătorul returnează Clientului suma plătită pentru Comandă prin reflectarea acesteia în contul de Utilizator al Clientului.

Prețul mărfurilor de pe Site poate fi modificat de Vânzător în mod unilateral. În același timp, prețul Bunurilor comandate de Client nu poate fi modificat.

Plata pentru comandă se poate face în următoarele moduri:

  • Plata în numerar către curier la primirea comenzii;

Returnarea mărfurilor 

Clientul nu are dreptul să refuze mărfurile de bună calitate după ce a primit mărfurile. Clientul poate returna mărfurile de calitate inadecvată Clientul poate returna Bunurile de calitate inadecvată Vânzătorului și va cere restituirea sumei plătite. De asemenea, clientul poate solicita înlocuirea Bunurilor de calitate inadecvată sau eliminarea defectelor.

Rambursarea banilor

Fondurile sunt returnate Clientului prin metoda aplicată de Client la plata mărfurilor.

Dacă returnarea fondurilor se realizează simultan cu returnarea mărfurilor de către Client, returnarea sumei indicate este realizată de către Vânzător cu acordul Clientului în una dintre următoarele modalități:

  • În numerar în locația Vânzătorului;
  • Prin ordin poștal;
  • Prin transferul sumei corespunzătoare către o bancă sau un alt cont al Clientului indicat de Client * (În acest caz, returnarea fondurilor se efectuează în cel mult 14 zile calendaristice de la data prezentării de către Client a cerinței relevante).

La primirea Comenzii, Clientul este obligat să verifice numărul de Bunuri din Comandă. În cazul în care, la transferul Comenzii de către Client, se constată discrepanțe în ceea ce privește cantitatea de Bunuri din Comandă, Clientul, în prezența reprezentantului Vânzătorului, întocmește un Act privind discrepanța cantității. Banii nu se restituie clientului în cazul în care produsele au fost preparate sau livrate, dar nu au nici un defect.